تبلیغات
مرکز درمان مشکلات یادگیری ستایش دهگلان - نقش درمان فرآیندی درپیشبردسریع اهداف درمانی مراکز اختلالات یادگیری

مطالب همکاران مرکز درمان مشکلات یادگیری ستایش دهگلان

درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

نویسندگان

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


تاریخ:یکشنبه 28 مهر 1392-09:32 ب.ظ

نقش درمان فرآیندی درپیشبردسریع اهداف درمانی مراکز اختلالات یادگیری

باسلام حضور همکاران وخوانندگان این مطلب.
سوالی اساسی که ذهن معلمان عزیزواولیاء گرام رابه خود مشغول کرده این مهم می باشد که به واقع نقش مربیان مراکز دربهبود وضعیت تحصیلی مراجعین چیست؟ آیا مربیان درمراکزصرفاً تمرکزشان روی رفع مشکل تحصیلی مراجعین است؟وبه نوعی کلاسی تقویتی تلقی می شود که اگراینگونه باشد بسیاری ازخانوده ها خود دارای افراد تحصیل کرده ای هستند که ارجاع به مراکز را ضروری نمی نماید.
درپاسخ به این شبهه بایدخدمت سروران عزیز عرض کنم که درمان مشکلات فرآیندی کلید واژه کاردر مراکزدرمانی است که مستلزم دوامر مهم است:1 .تشخیص مشکل باتوجه به تفاسیرتست وکسلر.2.درمان اختلال به کمک روشهای درمانی فرآیندی که به طور خلاصه شامل سطرذیل می باشد.

یکی از قدرتمندترین و مؤثرترین تمریناتی که سبب بهبود و حفظ کارایی پردازش مغزی و در نتیجه افزایش یادگیری و کسب موفقیت‌های تحصیلی و غیر تحصیلی (از جمله ورزشی و هنری) می‌شوند، تمرینات یکپارچه‌سازی حسی هستند که نیازمند حفظ تعادل در سطح بالا و نیز محاسبات فضایی (تخمین فضایی) همراه با روشی برای فیدبک دادن به فرد می‌باشند.






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 


خلیل حسین پناهی
چهارشنبه 1 آبان 1392 08:17 ق.ظ
سلام دوست قدیمی و همکار گرامی. مثل همیشه علمی و نکته سنج هستی مطالبت خواندنی است. فقط یه انتقاد کوچولو اگه میشه منابع را ذکر کن تا بتوانم در این زمینه بیشتر اطلاعات کسب کنم.
پاسخ آرام ابراهیمی : چشم استاد حتماً مدنظر قرار میدم توصیت رو.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر